dinsdag 19 mei 2009

VORMGEVING HOKEI Titelkaart


Voorbeeld van Titelkaart_v02 (beetje aangepast tov v01 sorry Dirk!)
Font is Pointy (http://www.dafont.com/pointy.font), grootte 75px

Als ik het zo zie moet ie misschien een tikkie kleiner, wat denken jullie?
Zodra het 1 en ander duidelijk is wat ik nog eventueel aan moet passen,
kan ik jullie een zip file geven met:
-Logo voor rechtsbovenin
-Logo rechtsbovenin naar wipe
-Titelkaart
-Font Pointy
Ik zou dan graag van Cas nog de 'intro' logo willen krijgen die we gisteren gefilmd hebben en de finals van de aftiteling zodra duidelijk is welke vormgeving we gaan gebruiken voor de aftiteling, dan kan dit allemaal in 1 pakketje naar jullie toe!

3 opmerkingen:

  1. Kan niet wachten op het pakketje! Het ziet er vet uit. Moet even kijken, wij introduceren twee personen tegelijkertijd, maar moet ff kijken of we dan deze kleiner maken en aan beide kanten nemen (gewoon spiegelen, en dan logo er aan de rechterkant afhakken zodat hij buiten beeld is). En we hebben ook nog een score ding, dat kan misschien ook hiermee, maar dan kleiner, maar nogmaals, we kunnen het zelf ook kleiner maken, hoeft niet per se een nieuwe animatie voor, maar is dat goed?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat mij betreft is dat goed, je zou natuurlijk ook kleinere letters kunnen gebruiken als je meerdere namen moet introduceren. Verder ga ik ervan uit dat iedereen wel de lengte kan aanpassen naar eigen behoefte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh ziet erg schattig uit!
    misschien tekstbalk beetje kleiner (minder hoog) maken indd?
    Dan kun je K1 beter zien!

    BeantwoordenVerwijderen