donderdag 21 mei 2009

VORMGEVING DOUGLAS Talentenrace en 1 Minute of Fame logo's en bumpers

Zo, even informeren dat alle filmpjes van het klaslokaal af zijn, ik wacht nog op twee plaatjes van Manne, maar die komen nog wel. Het monteren van de Talentenrace is klaar, moet natuurlijk nog vormgevings pakket, maar die komt ook wel. Dan hebben we nog 1 Minute of Fame en ook die zijn gemonteerd, hiervoor is alleen nog een jingle'tje nodig.

Ik weet dat het niet mijn ding is om vormgeving te doen, maar we moesten ons eigen logo/bumper maken. Hier is de bumper van de Talenten Race.



Die van 1 Minute of Fame is gemaakt door Dennis en hier komt nog een jingle bij. Deze krijg ik vanmiddag.


Ik vind het grappig dat iedereen vraagt of ik niet teveel op me neem, maar al deze projectjes zijn nu aan het afronden en ik denk dat ik na morgen gewoon klaar ben met school. Heb ook al After Effects af dus, dat wordt chillen, of werken aan ISA's.

3 opmerkingen:

  1. dude, dat is gewoon perfect. Ik zit er nu gewoon zelfs aan te denken om alle bumpers van elk item zo te hebben. dit past perfect achter die glijbaan aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lol, wat hebben de andere twee items eigenlijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die van Talentenrace is echt het lekkerst :D

    BeantwoordenVerwijderen