donderdag 21 mei 2009

VORMGEVING DOUGLAS Ik Ben De Baas Leader

Goed, Cas vroeg mij om ook leaders te maken voor de andere items, dus hier is die van Ik Ben De Baas. Ik heb geen idee hoe het derde item heet tho en waar het precies over gaat.


Als jullie (met name Dirk, want het is een beetje zijn item geworden) het willen veranderen of een betere maken, ga alsjeblieft je gang, dat vind ik helemaal niet erg :) Hij is met alpha, dus zodra Cas 'm goedkeurt komt hij op Rapidshare ofzoiets te staan.

De Rapidshare Link :D

Hoe ik 'm gebruikt heb is helemaal aan het begin, en een keer in het midden ergens en helemaal aan het einde (na de credits). Is dat goed of moeten we het anders doen?

2 opmerkingen:

  1. wat bedoel je met je laatste zin als ik mag vragen? was het de bedoeling dat ie ook in het midden van item kwam? misschien zie ik iets over het hoofd hoor, sorry.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was niet per se de bedoeling. Zo heb ik de Talentenrace gemonteerd dat hij 1 keer helemaal in het begin kwam en 1 keer aan het einde en 1 keer tussendoor (want we hebben natuurlijk ook nog die andere wipe die een behoorlijk stuk sneller gaat). Maar om alle items qua vormgeving beetje gelijk te houden vroeg ik mij af of dat goed was of niet.

    BeantwoordenVerwijderen