zondag 10 mei 2009

VORMGEVING DOUGLAS Autonoom Logo

Ja, had er niks over gezegt verder met overleg, het komt helemaal specifiek en alleen uit mijzelf en ik dacht, laat ik het gewoon doen en kijken wat jullie vinden. Tis nog een WIP, maar ik zie al iig dat we Jesse's logo hebben genomen.

Ik heb van karton de 1 en K gemaakt. Het is een WIP dus ik kan nog veranderen, maar de bedoeling is dat het opneem met een bluescreen (of bij mij thuis of in de studio, ligt eraan waar ik betere belichting kan krijgen) en dan heel cool editen in After Effects. Dit zou dan ons logo in de hoek kunnen zijn. Ik zorg er wel ff voor dat ik het zo snel mogelijk af heb zodat jullie het kunnen zien. Ik hoop op overmorgen af.

Nogmaals, dit is geheel op eigen houtje, en als jullie wat toffers hebben of jullie vinden dit Netnix dan is dat helemaal niet erg :p Ik vond het zelf al leuk om aan te werken in ieder geval.

Ow, zal ik 'm nog rood maken zoals in het stramien wat Ho Kei had geupload? Graag in commentaar antwoorden!

2 opmerkingen:

  1. Hij is dus helemaal 3d? En zit dat ronde vlak er aan vast of kunnen de 1k ook los? Is wel vet om hier iets mee te doen op bijzondere locaties, voor eventuele bumpers/leaders etc!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is helemaal 3D en hij staat niet vast op het plateau, maar dat is omdat ik 'm wil laten ronddraaien terwijl de camera op een standaard staat. Ik ga eerst maar 'es ff kijken of het misschien thuis lukt er iets moois mee te doen, maar ik moet 'm nog ff rood maken :p

    BeantwoordenVerwijderen