woensdag 13 mei 2009

ITEMMAKERS DOUGLAS 1 Minute Of Fame :D

Dus, we hebben vandaag even lekker zitten filmen in de straat met Gilles z'n fish-eye lens op een handicam van mij geplakt. We zijn bij mensen langs geweest voor 1 minute of fame, of ik geloof dat we het een andere naam hebben gegeven, maar weet ff niet welke.

We hebben een behoorlijk aantal kinderen gefilmt ervoor. Het ging wel goed, later zag ik dat de lens wat scheef zat, maar ik denk dat het wel te gebruiken is (maar ook, you get the idea). Dus zit wel leuke stuff in, ook wat dezelfde kinderen van de Talentenrace.

We hebben ongeveer 7 ofzoiets kinderen, sommige dubbel (dus dat er twee kinderen in 1 huis zaten zegmaar). Ik neem de footage morgen mee.

Bericht in naam van Dennis, Emiel en mijzelf natuurlijk :p

2 opmerkingen:

  1. Super ik ben benieuwd. Hou er wel rekening mee dat het rond word uitgeknipt. Maar DUH dat wist je natuurlijk al.

    BeantwoordenVerwijderen