vrijdag 22 mei 2009

ITEM DOUGLAS 1 Minute of Fame

Eindelijk klaar met de 1 Minute of Fame's!! De jingle is gemaakt door Dennis met ingesproken stem van zijn zusje :)



Er zijn nog 2 van deze dus, en in elk daarvan zit een kind die ook in de Talentenrace heeft gespeelt, dus het is misschien het handigst als deze op de USB van de Talentenrace komt.

Okay, mijn agenda voor vandaag:

- Leader voor "Zoek je Beroep" maken.
- Eindelijk klaslokaal filmpjes afrenderen.
- Vormgevingspakket toepassen op "De Talentenrace"

Damn, ik voel dat ik al de hele dag al bezig ben met dingen die al af zijn.

6 opmerkingen:

  1. hahaha, echt props voor Dennis' zusje!! Echt een prachtig stemmetje. Kan zij niet stiekem ook de leader met glijbaan voorzien van ONE OF A KIND...

    Maar Douglas, alweer een mooi itempje af.

    Dirk heeft ook iets gefilmd; een skateboarder die ook 1 minuut krijgt om z'n kunstje te laten zien en dan nog ongeveer 2 minuten aan interview ofzo. Dit kan dan misschien op 1 e-paper. Zou het mogelijk zijn als dit one-min-of-fame-leadertje dan online komt, zodat hij dat erover heen kan gooien?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Owja, ik had One of a Kind jingle eerst laten inspreken, maar dat is verworpen omdat het niet daar voor bedoeld was. Maar voor One minute of fame.

    Als je die wilt hebben kan ik het wel even sturen Cas.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. euhh, ok, ja mooi. zou jij die jingle voor de leader misschien naar jesse willen sturen als dat kan?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik geef het morgen wel, maar het is dezelfde jingle als One minute of fame alleen met andere tekst.

    Maar ik geef alleen de ingesproken tekst wel.

    BeantwoordenVerwijderen