donderdag 23 april 2009

VORMGEVING DOUGLAS Klaslokaal

Hoi iedereen. Om een beetje actie te krijgen op het Klaslokaal gebeuren heb ik een min of meer storyboard getekent. Omdat het een redelijk groot plaatje is heb ik het maar gelinkt, maar zet er alsjeblieft commentaar bij van wat jullie denken, wat verbetert moet worden, of jullie het er mee eens zijn, wat dan ook. Het is belangrijk dat ik weet wat jullie vinden.

Het plaatje is hier.

Er is dus een verschil als je hovert (met de muis overheen gaan) en als je er daadwerkelijk op klikt. Als je hovert hoor je alleen maar het karakter waar je overheen hovert en is de rest stil (en wat donkerder). Als je er op klikt hoor je geen van de karakters, maar zie je wel het filmpje (het leek mij irritant als die beide tegelijk waren). Dit laat dus nog vanalles open qua invulling, maar in iedergeval leek het mij er aantrekkelijk uit zien.

2 opmerkingen:

  1. Hey dat geeft al heel wat meer duidelijkheid. Goed. Alleen hoe zag je de invulling van dat text blokje voor je?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk gewoon wat snelle korte achtergrond info. "Hij leerde een ritme aan en werd later een beroemde drummer." naja, miss iets uitgebreidder.

    BeantwoordenVerwijderen