vrijdag 24 april 2009

ITEM DOUGLAS Een aantal resultaten

De Talenten Race!! Ik heb eindelijk informatie gekregen van een zus en een broertje, achternaam en adres worden natuurlijk niet vermeld op het blog voor privé redenen :D

Lisanne, 13 jaar
Is goed in:
Hoela hoepen, voetballen, rennen, lego, steltelopen, fietsen, touwtje springen, Joris pesten, water gevecht, knutselen, gym
Is slecht in:
Taal, rekenen, ondersteboven van lezen (da's een soort onderwijs pakket voor leesvaardigheden), geschiedenis, aardrijkskunde, spelling.

Joris, 10 jaar
Is goed in:
Stelte lopen, voetballen, rennen, gym, knutselen, water gevecht, lego, fietsen, touwtje springen, Lisanne pesten, in je slaap praten.
Is slecht in:
Taal, rekenen, ondersteboven van lezen, geschiedenis, aardrijkskunde, spelling.

Ik hoop op nog een zus en een broertje in redelijk dezelfde leeftijdscatagorie, dat ga ik vanavond of morgen vragen (ik moet vanavond weg). In iedergeval hebben we al een aantal dingen om mee te werken... Taal en spelling lijken me o.a. interessant, vooral als het andere team zegt dat ze daar goed in zijn, of het niet opschrijven. Ik hoop dat het andere team nog leuke dingen opschrijft (ik hoop ook dat ze mogen van hun ouders, maar ze kennen elkaar goed dus misschien vinden de ouders dat wat sneller goed dan).
Tot later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten