woensdag 15 april 2009

CAMPAGNE DENNIS Ideetjes

Oké, niet dat dit al nodig is, maar als ik toch mijn bijdrage moet leveren.

Wie denk jij wel niet dat je bent?
Realiseerbaar? Ik weet het niet, met sponsoren?
Een opdracht waar een prijs mee te winnen valt. Misschien willen scholen daar aan mee werken, om zo meer bewustzijn over identiteit en talent te ontlokken bij the kidzz. Als er iets te winnen valt dan is men eerder enthousiast.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nog geen design erin gedaan, omdat er nog niks duidelijk is over vorm en kleur. Maar het gaat om het idee.

Talentblend in het echt!
We maken van het Talentblend item een echt beeldhouwwerk die we voor de deur van scholen kunnen plaatsen, om reacties op te roepen en onze boodschap duidelijk te maken.
Dan zetten we dat beeld voor de ingang van een school en laten we het jeugdjournaal daar een item over maken (reacties van kinderen en uitleg van ons, ook uitleg naar de kinderen). Dan is het idee bekend en zetten we het beeldhouwwerk voor andere scholen. Hier kunnen we mogelijk zelf korte simpele items bij maken en op sites als Youtube.com zetten om extra veel bereik en bekendheid te verwerven.

Op het beeld zelf staat een doorverwijzing naar onze website met het spelletje talentblend daarop, dat is dan natuurlijk ook bij het jeugdjournaal aan bod gekomen.

Hiermee hoop ik herkenning van en reacties over het beeldhouwwerk bij de kinderen op te wekken. Ze kennen de boodschap van het jeugdjournaal en misschien van Youtube.com of van mond op mond reclame. En dan komt het beeld ineens bij hun op school, hartstikke leuk! Gevolg, dat ze dat zeker aan anderen gaan vertellen en ook een bezoekje brengen aan de site, omdat ze toch wel benieuwd zullen zijn. Zo zijn zij bezig met talent en identiteit.

1 opmerking:

  1. Zonde dat we hier niks mee hebben gedaan. Ik vind die leus erg cool: Wie denk je wel niet dat je bent? Heb je die poster zelf gemaakt eigenlijk?

    BeantwoordenVerwijderen